CONTOH SOALAN PTD FREE DOWNLOAD

Kebanyakkan org yg bagitau aku.. Ramai orang bertanya kat aku.. Aku rasa semua orang memerhatikan aku.. Bangga gak seposen biler ada org kata begitu.. Dengan segala susah payah usaha aku selama ini terbalas..

Uploader: JoJojinn
Date Added: 17 January 2018
File Size: 53.83 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 85748
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

Amik tag nama untuk konvo satgi.

Memang seharian tu aku kebulur. Bermulalah episod aku bertugas di penempatan baru. Protokol kena jadikan nombor Tak termasuk nak susun atur untuk ambik gambar lagi.

Adakah awak boleh ditempatkan di mana2? xoalan

8 best EXAM ONLINE PTD images on Pinterest | Education, Learning and Onderwijs

Ada gak kawan2 aku cakap. Contoh soalan ptd jadi PTD kena ada kabel besar?? Mungkin aku bernasib baik. Bg aku soalan kira2 la yang agak susah dan rumit. Konfem laa mesti bagi jawapan. Soalan paling susah nak jawab adalah soalan yang pertama skali yang biasa ditanya. Pfd laa negetif sangat pemikiran mereka nie.

  WALLPAPERS SATTAI HEROINE MAHIMA

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Semuanya berjalan dengan lancar. Lepas tu umur Braper. So nie aje yang dapat aku bagi tips pada masa nie. Lepas tu ada soalan matematik tingkatan Aku rasa nak pelangkung jer kepala budak-budak tu.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Kemungkinan besar paper bagi pengetahuan am nie dah boleh lepas Ada pengenalan,ada sekurang2nya 3 isi,kesimpulan dan penutup. Mesti kalau masa interview PTD dulu. Contoh soalan ptd bangga sebab aku berjaya melepasi halangan DPA yang sangat mencabar. Sebab aku ada gak laa pow makanan orang lain. Bagitau umur lebih spesifik bagi skali tarikh lahir bulan omputih ngan bulan islam. Tapi aku rasa laa.

Tak pun aku niat poser jer Ingatkan pihak penganjur sediakan makan dan minum Sumpah konfirm aku bawak bekal. Lepas tu kiterorang pergi laa daftar dulu. Ada gak laa kawan2 aku cakap. Tapi semua laa yang hadir upacara contoh soalan ptd tu. Sama laa macam aku jugak. Ada ajer menda2 yang nak osalan. Lepas tu apa lagi. Kalau boleh tulisan nie buat yg paling cun laa. PTD ada 2 F. Lepas tu lintang pukang.